14 Nisan 2010 Çarşamba

Hadi bakalım başlıyoruuuz!

Eveeet,ne zamandır aklımda olan blog tutma macerama bugün itibariyle başlamış bulunuyorum.Gerçi istediğim sıklıkta yazabilecek vakti bulabileceğimden şüpheliyim ama elimden geleni yapmaya çalışıcam.Hem yazarak rahatlama,hem çeşitli konularda kimilerine doğru kimilerine yanlış gelebilecek fikirlerimi paylaşma hem de kendime özel bir alan yaratmış olma adına bu işe kalkıştım.

Evde 7,5 aylık bir canlı olunca mesai 24 saat oluyor benim için.Pek klasik bir söylem olacak ama günler nasıl geçiyor hakikaten anlamıyorum.Şikayetçi miyim?Hayır,alıştım.Alışmak her anne için biraz zaman isteyen bir olay zaten,buna başka bir zaman ayrıca değinicem.

7,5 aylık olanın yanında 372 aylık bir canlı daha var evimizde,ki kendisi sevgili kocam olur.Ona ayıracağım zamandan da asla çalmadan bir denge kurmaya çalışıcam.

Hadi bakalım,kendime kolaylıklar diliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...