11 Mayıs 2011 Çarşamba

Doula eğitimi




İstanbul'da yaşamadığım için hayıflandığım nadir anlardan biri de bu eğitimin ilanını gördüğüm andı.Ne zamandır istediğim ve beklediğim şeydi doula eğitimi.Fakat kurs programı beni biraz düşündürmedi değil.10 ay sürecek eğitim,Kasım-Nisan arasındaki aylarda ayda bir gün yerine en az 2 gün olarak planlansaydı,eğitim süresinde olacak kısalma en azından şehir dışından katılacaklara bir kolaylık sağlamış olurdu.Kendilerine mail attım,detaylı kurs programını beklemekteyim.



Bir de 'doğuma hazırlık eğitmenliği' eğitimi var.Yarı zamanlı bir iş olduğu için İstanbul'da yaşama şartını zaten baştan gerektiriyor,hükmen mağlubum anlaşılacağı üzere.





Amazon'dan almıştım yukarıdaki DVD'yi.Birkaç ay önce izledim.'Doula'ların eşlik ettiği birkaç doğum var içerisinde.Fikir vermesi açısından izlenebilir.



Doğal doğum en az benim kadar heyecanlandırıyorsa sizi de ve bu doğumların bir parçası olmak istiyorsanız,belki siz de bu fırsatları değerlendirmek istersiniz diye düşündüm ve haber vereyim dedim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...