1 Aralık 2010 Çarşamba

Kayıt

''Sezaryen bir doğum şeklidir.Hem benim hem çocuğum için daha sağlıklıdır.Hem nasıl dünyaya geldiğimizin o kadar da bir önemi yoktur.''

''En iyisi yeni doğan sünnetidir.Hem canı acımıyor,hem ilerde hatırlamayacak.''

''Ağlasın.Susar.İlerde hatırlamayacak nasıl olsa bu ağlamalarını.''

''En katısından da olsa uyku eğitimi verilmelidir bir çocuğa.Hem onun iyiliği için yapıyorum bunu.''

''Bu kadar emmesi bana göre yeterli.Hem onun iyiliği için kesiyorum memeden,nasıl olsa hatırlamayacak,bu olay ne kadar travmatik olursa olsun.''

''Anneannesi/babaannesi benim yokluğumu aratmaz nasıl olsa.Benim kadar iyi bakarlar.Sık sık bırakıp kendime vakit ayırmam onun için de iyi oluyor hem.''


Ve bunun gibi nice şey...

Hepsi yalan...

Hepsi içimizde bir yerlerde kayıtlı...

Kayıtlarımızla yaşıyoruz,kayıtlarımızdan oluşuyoruz.

Hayatta hiçbir şey bu kadar yüzeysel değil.

Tercihlerimiz olabilir,kabul...

Ama yeter ki kendimizi kandırmayalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...